Onderhoud/herinrichting Smidsstraat

In de periode van oktober 2024 t/m maart 2025 worden er werkzaamheden door de gemeente uitgevoerd aan de Smidsstraat, Willebrordusplein, Noordstraat en de Molenweg. Helaas zullen gasten van Aparthotel Zoutelande in deze periode hier mogelijk hinder van ondervangen. De straten rondom onze accommodatie kunnen, met name voor mindervaliden, eventueel slechter bereikbaar zijn.

Het parkeerterrein blijft de hele periode gewoon bereikbaar. In de straten zullen loopplanken gelegd worden.

Alle werkzaamheden vinden plaats van maandag t/m vrijdag. Tijdens de weekenden zijn er geen actieve werkzaamheden en bestaat de overlast alleen uit de mogelijke verminderde bereikbaarheid van de accommodaties

De werkzaamheden bestaan uit

- Instellen wegafzettingen en het inrichten van het werkterrein
- Opbreken van de huidige bestrating
- Vervangen van diverse gas-, waterleidingen en elektrakabels
- Vervangen van gas-, water- en elektra-aansluitingen
- Vervangen van de huidige riolering
- Aanleg deel hemelwaterriolering
- Vervangen van de riool-huisaansluitingen op gemeentegrond tot aan de erfgrens
- Aanbrengen van een nieuwe wegfundering en nieuwe bestrating
- Opruimwerkzaamheden

De onderstaande plattegrond geeft weer in welke straten het onderhoud plaats zal vinden.



We hopen dat eventuele ongemakken tijdens je verblijf tot een minimum beperkt worden en streven ernaar om de informatievoorziening m.b.t. in deze periode up to date te houden zodat je precies weet wat je kunt verwachten.

We begrijpen dat je nu vast veel vragen over je verblijf hebt. We hebben daarom alvast een aantal antwoorden voor je op een rijtje gezet. 

- Waarom wist ik niet van de aankomende werkzaamheden toen ik mijn verblijf boekte?
Helaas zijn wij hierin afhankelijk en kregen we zelf ook pas onlangs de informatie van de gemeente over de geplande werkzaamheden. We hadden je natuurlijk graag eerder geïnformeerd.

- Mag ik annuleren?
Je mag annuleren mits je aan onze voorwaarden voor annuleren voldoet. Meer informatie over annuleren lees je hier

- Mag ik omboeken/mijn reservering wijzigen?
Je kan je reservering omboeken/wijzigen mits deze aan de voorwaarden voldoet. Meer informatie over omboeken/wijzigen lees je hier

- Is mijn parkeerplaats bereikbaar?
Ja, de parkeerplaats is gedurende de periode van werkzaamheden gewoon bereikbaar

-Tussen welke tijden worden er werkzaamheden uitgevoerd?
De tijden dat er onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd zijn van maandag t/m vrijdag, van .... t/m ,... uur

- Is er veel geluidsoverlast?
Wanneer welke werkzaamheden plaats zullen vinden is voor ons helaas moeilijk in te schatten. Steeds op korte termijn zullen we mogelijk weten welke werkzaamheden op dat moment worden uitgevoerd. Voorbeelden van geluidsoverlast kunnen zijn: draaiende kranen, trilplaten tijdens werkuren, bemalingspomp tijdens een natte periode. Er zal uiteraard wel alles aan gedaan worden om de geluidsoverlast tot een minimum te beperken.

- Hebben we gewoon water en elektriciteit?
In principe blijft het water en elektriciteit gewoon beschikbaar, wanneer er momenten zijn dat dit niet het geval (kan) zijn, zullen we de gasten die op dat moment verblijven afzonderlijk informeren.

- Gaan de werkzaamheden in de vakantie door?
In principe gaan de werkzaamheden tijdens vakanties door, enkel tijdens de kerstperiode/vakantie van zaterdag 21 december t/m zondag 5 januari zullen er geen werkzaamheden plaatsvinden. 

De hoeveelheid overlast die onze gasten zullen ondervinden kunnen wij op dit moment niet inschatten, dit is geheel afhankelijk van de planning van de gemeente en zal per periode verschillen. We houden die zo nauwlettend mogelijk in de gaten en informeren je via onze FAQ.

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via info@aparthotelzoutelande.nl of bel via +31(0)118 236 068